onsdag 6. juni 2012

NIB utfordring - Hage/Uteplass


Endelig tittet solen fram etter en regntung og kald uke,- akkurat i tide så jeg rakk å melde meg på NIBs utfordring "Hage/Uteplass"! Jeg hadde først tenkt til å vise min lille stolthet "utestugan", men sannheten er at jeg føler meg nærmere naturen og hagen her:)


Under de store gamle epletrærne er det rom for lek, avlapping og gode samtaler. Her kan hele familien være samlet på hver sin post, omringet av mykt gress, syngende fugler og en eller annen brunsnegle;-)


Dette er mitt bidrag til NIBs sommerlige utfordring,- måtte juni by på flere deilige solskinnsdager!

8 kommentarer:

elviras drops sa...

Herleg! får lyst til å hoppe inn i bildet eg:-)

Hilde sa...

Vakkert og innbydende! En riktig drømmehage...
Hilde

Tone sa...

Virkelig herlig Cathrin :) Absolutt min favoritt!! Masse lykke til :)

Tre Engler sa...

Hei!
Noe så herlig, fikk virkelig lyst til å være en del av bildet:) vakkert og innbydende:)
Sov godt
Lykke til

Klem Merete

Unn sa...

Nydelig nydelig. Tenk at noen fortsatt er romantiske og deltar med et bidrag som dette. Det er ennå håp...Lykke til!

Bratte Bakka sa...

Det er so vakkert, som alltid når de kjem frå deg :D

Klem!

Ainosofia sa...

<3

Strikk på trikk sa...

Dette tror jeg er den deiligste uteplassen jeg noengang har sett.