onsdag 18. juli 2012

Nå kan hun bare komme


Redebyggingen har pågått i mange måneder allerede for min del, og nå kan jeg vel endelig si at alt er på plass til den lille (som forøvrig stortrives i magen og ikke viser noen tegn på å komme ut enda). Stellevesken kom i posten fra Danmark for få dager siden, og var enda finere i virkeligheten enn på butikkbildet. Myk og romslig og helt fri for babyfakter (foruten de 8 praktiske rommene på innsiden og den nøytrale stellematten som hørte med). Deilig med ting som også kan brukes etter at Agnes har sluttet med vogn,- jeg har herved fått meg ny weekend bag:)



Leandervuggen er vasket og hengt opp i passe høyde,- lav nok til at vi får god kontakt fra sengen og høy nok til at Selma ikke kan komme på uventet besøk. Det ser ordentlig koselig ut å ligge der, og jeg skulle nesten ønske jeg var liten igjen...bare for en dag:) Sengehimmelen gjør den lun og trygg, og bevegelsene skal visstnok minne om tiden i mors mage!


Stokketeppet er fint på ekstra varme dager (kommer de i år?) der dyne ikke kan brukes, og jeg har også kjøpt en praktisk sovepose/drakt fra Lilleba. Et nytt norsk merke for meg, som absolutt bør testes ut dersom du liker supermyke klær som er gode mot huden.


Jepp...alt er klart til lillesnupp,- lurer på når hun er klar:)


 Fortsatt fin uke!

8 kommentarer:

Alberte sa...

Lille Agnes - du kommer til å bli så elsket!!!!!!

Tre Engler sa...

Hei!
Så herlig:) hun kommer til et hjem fullt av kjærlighet:)
Sov godt og lykke til!

Klem Merete

Yvonne sa...

så fin stelle-veske! tror det må være den fineste stelle-vesken jeg har sett:) og nydelig seng! ha en fin dag! masse lykke til!

Synnøve sa...

Hei hei! Så flott stelleveske, det er en av de finere jeg har sett, kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Går og venter her også, alt klart til baby, men en ny stelleveske hadde ikke vært å forakte... ;) Kjempefin blogg du har, har sittet lenge og lest og sett på bilder nå :)) Lykke til! Synnøve

Dagens Interiør sa...

Så fantastisk fin seng!:)

Bjørkli Søndre sa...

Dere går spennende dager i møte. Det Har vært spennende å følge med på redebyggingen. Snart blir et lite barn møtt med stor kjærlighet. Nyt tiden og dagene!

1001natt sa...

Hei

og beklager sent svar, jeg har kommet litt lengre enn deg og fødte en liten pike for 2 uker siden. Hva med deg, venter du fremdeles?? Lampen er solgt og speilet er holdt av til en venninne men har sendt henne en melding så om hun ikke skal ha det gir jeg deg beskjed. Lykke til med fødselen om det ikke har skjedd allerede:)

Klem

nr14 sa...

Spennende tider...lykke til:)