torsdag 14. november 2013

Førjulskos i fjøset



I september fikk jeg en hyggelig forespørsel fra Boligpluss, om jeg ville være med i deres månedlige utfordring,- denne gangen med temaet: "Skap julestemning i hjemmet". Det ville jeg selvsagt, og tenkte med en gang på at jeg ville gi det gamle fjøset skikkelig julestemning! Det føltes litt rart å sanke granbar og mose sånn tidlig på høsten for å pynte til jul,  men stemningen kom snikende i takt med at rommet ble fylt med duftende røkelse og gløgg:)





Her kommer en liten sniktitt på "min jul",-resten kan dere se i Desemberutgaven av Boligpluss, som er i salg i butikkene den 20 november,- abonnenter skal ha fått bladet i postkassen i dag, og jeg skal nyte hele utgaven i ro og fred i kveld med en kopp te etter at små troll har lagt seg:)

Vil du vise hvordan du skaper god julestemning i hjemmet, kan du laste opp bildet ditt på boligpluss.no/utfordringen. Du er da med i trekningen av et gavekort på hele 5000 kr fra Åhlens!





Lykke til!

9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till reportaget! Vad fint du har pyntat, bilderna ger massor av inspiration.
Kram,
Regina

Bratte Bakka sa...

Nydeleg!!!!

Lene i Annekset sa...

Så fint du har pynta! Gleder meg til å lese bladet! :)

Tre Engler sa...

Så kjempe gøy med repotasje:) gleder meg masse til å se den utgaven av boligpluss:)
For et utrolig nydelig julefjøs:) dette var bare skjønt,herlig stemning og det ga kjempe førjulsstemning:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Tre Engler sa...

Så kjempe gøy med repotasje:) gleder meg masse til å se den utgaven av boligpluss:)
For et utrolig nydelig julefjøs:) dette var bare skjønt,herlig stemning og det ga kjempe førjulsstemning:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Hilde sa...

Så stemningsfullt og nydelig! Synes nesten dette (særlig det første) var enda finere bilder enn i bladet:-)Kan jeg spørre hvor de glassalvene er kjøpt? Har en liten en her som veldig gjerne vil ha slike på treet sitt på rommet:-) Ønsker deg en fin advent! klem fra Hilde R

unnitagestad@hotmail.com sa...

Kjempekoselig fjøs. Følger deg og du er utrolig kreativ. Alvene dine i glass er jo helt nydelige, er det mulig å få et hint om hvor de kan kjøpes:-) God jul til deg og dine:-)

Anonym sa...

Så flott! :))

Lurer også på hvor man kan få tak i glassballerinaene?

Mvh

Hero.ulma@hotmail.com

Marens Kristine sa...

Så utrolig nyyyydelige stemningsbilder, imponerende att dere greide det midt på høsten!!! Eeeeelsker de lekre skoene som askepott må ha danset av seg…. eller deg ;-)